Ridning på volten igår

Igår red Natta och jag Mingus på volten. Först red Natta Mingus, mer om det kan ni läsa här. Det såg jättejättebra ut, dom var superfina tillsammans. Hon rider honom verkligen awsome! Efter Natta hade ridit ett tag så satt jag upp. Det var en helt annan känsla mot vad han brukar vara. Han lyssnade super för skänkeln och var framåt, mjuk och fin. Han var stadig i formen och jag var jättenöjd. Fast jag red inte så länge utan red runt några varv och sen red jag igenom lc:1.

Kommer att lägga upp flera bilder på både Natta och mig!


Kommentarer
Postat av: Lalla

Sv: Nää bara min, haha :DD

Aww tack! :D

2012-04-06 @ 23:39:48
URL: http://lallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0