Gun-lektion

Började med att rida i en halvtimme innan. (Lektionen är en halvtimme också) Gjorde lite skänkelvikning och några framdelsvändningar. Galopperade innan lektionen. Sen på lektionen blev det nedsittning i båda varven. Vi jobbade extra mycket med hans lite svårare varv, där jag också har lite svårare. Det blir inte så bra kontakt på tygeln ibland och då ska jag bara börja om från skritten. Idag var han inte lika stel som förrförraveckan, men han har varit mjukare. Fick inte en superkänsla på lektionen, men sen stretchade jag ut hans hals och sen jobbade vi vidare. Då gick det mycket bättre. Vi hann inte så mycket mer, sen skrittade jag av honom ute på ovalen. Masserade och stretchade efteråt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Tack <3

2012-04-03 @ 21:34:50
URL: http://jumpstaars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0